Az AMAKIR felhasználói hogyan felelnek meg a koncessziós rendszer követelményeinek? Rendezvényünket azoknak ajánljuk, akik koncesszori alvállalkozóként fognak működni július 1-től.
Időpont: 2023. június 20. 10:00 - 13:00
Helyszín: a terem megtelt, már csak ONLINE (Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetsége, Budapest II. Keleti Károly u. 11/A)
A Helion Kft.-vel szervezett szakmai napunkon megtudhatja, hogyan kerül továbbfejlesztésre az AMAKIR szoftver, hogy azzal a lehető legkönnyebben felelhessen meg a július 1-jén induló rendszernek.
Program:
1. Mit tudunk a MOHU által támasztott informatikai követelményekről?
2. A koncessszori alvállalkozói tevékenységek elkülönítése a piaci tevékenységektől
3. Hogyan jutnak el a mérlegelések adatai a MOHU-hoz?
4. A 80/2023. (III. 14.) Korm. rendelet (a kiterjeszett gyártó felelősségről) szerinti adatszolgáltatás elkészítése
5. A felhasználói felületeken megjelenő új elemek szerepe, logikája és összefüggései
6. Működésbe lépő új validálási szabályok, amik biztosítják, hogy szabályosan végezze tevékenységét
7. Kérdések és válaszok
Rendezvényünkre várjuk az AMAKIR-t használó ügyfeleink mellett azokat is, akik még ismerkednek rendszerünkkel.
A programon való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Részvételi szándékát kérjük június 16-ig jelezze. A KSZGYSZ termének befogadóképessége korlátos, kb. 45 fő. Ezért ha mindenképpen személyesen szeretne részt venni az eseményen, akkor kérjük, időben regisztráljon, mert teltház esetén már csak online részvételre lesz lehetőség.











HU
EN
